Ben 5 gün önce suni sancıyla normal doğum yaptım. Malesef aşırı zorlandım. Sancım arttığı halde açılmam olmuyordu. 15 saat sancının sonunda sezeryan istedim ama doktorum açılmamın 6 cm olduğunu ve 1 saat daha direnmem gerektiğini söyleyince direndim ve doğdu bebişim. Dikişlerim var onun dışında bir sıkıntı kalmadı çok şükür. Allah yardımcınız olsun