ben bişey sormak istiyorm detaylı ultrason için bu zamana kadar yaptırdığım bütün tahlil test ne varsa sonuçlarını istediler ama ben tahlilleri devlette yaptırmıştım ve e nabızda var sadece bi çıktı yok elimde acaba hastaneye gitsem çıktı alabilirmiyim 😏yada ne gibi bir çözüm üretebilirim ekran görüntüsünümü yazdırsam 🙄