Aysum Mrb kizlar bn hep ozele gittim devlete gitmek zorunda kaldim ama hic randevu alamiyorum heryer kapali 37.4 haftaligim normal mi sezaryanmi bilmiyorum bisey olursa acilden bakarlar mi yardim edermisiniz 🤔
Sedaerhan Aysum bakmak zorundalar sen özele gidiyosun doğuma alamayız ya da muayene edemeyiz demezler