esinaltintaas Kızlar merhaba aşağıda eklediğim iki model arasında kaldım sizce hangisi daha kullanışlı evim kira çocuğa esktra bir odam yok yatak odasında bizim yanımızda olucak bu tarz ürünleri kullananlar yorum yapabilir mi? https://hizliresim.com/hPh1dy https://hizliresim.com/KLjjkB
SedefK esinaltintaas ben de kiradayım ve yoykonun park beşik olan modelini almayı düşünüyorum. Taşıma açısından daha kolay olacağı için. Aşağı yukarı kullanış olarak aynılar sanırım
Bsra06 esinaltintaas park beşik alın katlanıyor küçücük oluyor ama ahşap alırsanız öyle bi şansınız yok bide kiraciyiz diyosunuz çizilir kırılır… ben park beşik aldım kızım 4 yaşına gelince çocuk odası aldım bazalı… şimdi 2. Kızım için park beşiği tekrar çıkardım 😊😊😊
Derin2021 Bende çok araştırdm ve park beşik aldım çok hafif hemde 2 kademeli olabiliyo bu ahşap olanları kimse önermiyo anne yanı olabilen park beşikler var hem ben prego mıamı aldm bide ona bak istersen
esinaltintaas Derin2021 Evet ahşap beşiği göre çok daha hafif dediğiniz markaya bakmamıştim birde ona bakayım teşekkür ederim
esinaltintaas Tugce1803 Nasıl memnun musunuz ? Birde aşağı yukarı çocuk ne kadarlık olana kadar kullanılır bu modeller?
EsraEse Bence ben park yataktan yanayım ablamın ahşap beşiği var onu getiricem belli bi aya kadar onda yatıcak sonrasında park yatak almayı düşünüyoruz
esinaltintaas EsraEse Benimde alanım kısıtlı odamda birde taşınması kolay olmasi lazım park yatak o açıdan rahat
Seherfkni Bence park yatak alın bende park yatak almayı düşünüyorum çünkü hafif ve istediğin yere taşıyabilirsin kolaylıkla kaldırmak istediğin zaman da udacık bişey oluyor
esinaltintaas Seherfkni Çok hafif ve kullanılmadığında rahatlıkla kaldırabiliyorsun elinin altından bu yönleri hoşuma gidiyor
HandeZeynep esinaltintaas Ben park yatak kullanıyorum.Kızıma oda yapmadım yatak odasında yanımda uyuyor.İyiki park yatak almışım.Katlanıp küçücük bişey oluyor.İstediğim yerede götürebiliyorum.Kesinlikle park yatak derim
esinaltintaas HandeZeynep bende oda yapmicam yani en azından bir evimiz olana kadar evimizde ne zaman olur bilemiyorum 🤷 şuan bu evimizde de alanımız kısıtlı park daha mantıklı o zaman
Denizzz88 esinaltintaas görüntü olarak ahşap güzel fakat kullanış açısından park yatak bence bende yoykonun o model park beşiğini alıcam daha kullanışlılar
esinaltintaas Denizzz88 Bende baya araştırmalar sonucunda yoykoyu keşfettim anne yanı tarzı olması falan çok güzel
Tugce1803 esinaltintaas memnunum 3 kademeli şu an en üst kademede yatağımla aynı seviyede. 2-3 yaşına kadar rahatlıkla kullanılır. Beşik 5 yaşa kadar diyor
Aysbabe esinaltintaas henüz değil bebiş doğunca inş. Yeğenimde park yatak almıştık biraz büyünce icinde hiç kalmak istememiyordu ondan tercihimi bide beşikte denemek icin aldım.. gerci her cocuk bir değil :)
Sumc Yatak odası yapamayacaksanız şık olması amacıyla ben olsam ahşabı tercih ederim. Park yatakla tek eksisi kapanıp küçücük kalmaması. Ee bebeğe başka yatak almayacaksanız kapanmasına da gerek yok o zaman.
esinaltintaas Sumc Ekstra bir oda yapmicam zaten yerimde yok ev alana kadar yatak odasında idare edicez
HandeZeynep esinaltintaas Bende kiracıyım park yatağı kaldırıp kurmak taşımak çok kolay.İşin bitincede çantasına kaldır koy çok az yer kaplıyor.Bu arada sallansın istersen park yataklarında sallanan özelliklisi var benimki sallanıyodu ama ben pek tercih etmedim istersen altında kapatma yeri var kapatıyosun sallanmıyor.