Arkadaşlar merhaba 37+3 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardi gittim nst de sancılar yüksek çıktı ama rahim kapalı 0 açıklık dedi hemşire 4 saat sonra tekrar nst ve açıklık bakıldı sancılar düşmüştü açıklık hâlâ 0 di şimdi çıktım daha hastaneden bu durumda ne yapmam lazım süreç nasıl ilerler sizce🤔😒🤲🏻🤲🏻🤰