Busevedat0120 Kızlar dogurdumm spinal anestezi sonrası ilk kez yürüdüm sizce bol bol yürümek mi iyi neler yapiyim
Busbushatun Busevedat0120 yorulmadan yavas yavas birinin destegiyle yuru canm ama kendini yorma eve ciktigindada cok yatmadan hafif hareketlerine evde devam et yediklerine dikkat et ay basimmi agricak ay belimmi agricak gbi seyleride dusunme bebisin tadini cikar🌸
Snglkya Ağrınız cok oldu mu iğne acıttı mı ameliyat esnasında bişey hissettiniz mi benim de 9 günüm kaldı spinal olcam 🙏
Ozerhome Busevedat0120 evet canım olabildigince bol yürü hem gazını rahat çıkarırsın hem toparlanman kolay olur fazla yatmamaya çalış