Merhaba. 35.5 hamileyim. Bugün saat 17 gibi bir miktar kanama bir daha gelmedi diye sevinirken tekrar başladı. Dr. Takip et sabaha kadar artarsa gel dedi. Pet koydum Hiç pede gelmedi ama sildikçe geliyor. Doğum başlamış olabilir mi daha vaktim var🥺çok üzülüyorum