hamisanne33 benim kuzenimi de durumu riskli olduğu için Aksaray’dan Ali Acar’a yönlendirdiler. Ambulansla geldiler. Doktoru iletişime geçti Ali hoca ile o sezeryan oldu öncesinde de baya yattı hastanede. O memnundu bende gidip geldikçe gördüm. Ebeler nst çekerken felan denk geldim gğler yüzlüydü. Şehir hastanesi, tıp fakülteleri olabilir bence. Ama şey dediler ne kadar doğru bilmiyorum. Refekatçi ücreti ödeniyor diye o zaman günlük 10 lira mı ne demişlerdi. Bana saçma gelmişti vardır yoktur böyle uygulama bilmiyorum. Şehir hastanesi de temiz güzek oluyormuş. Yeni hastane olduğu için fiziksel şartları çoğu özelden daha iyidir. Kalite standartlarına göre yapılmıştır. Tavır a gelince eğitim araştırmadan geçtiler ya iyilerdir diye düşünüyorum. İnşallah sağlıkla kucağnıza alırsınız 🤲🌸