Merve6185 Annelerimiz hamilelik döneminde kıyafet sorununu nasıl atlatttınız zorlanmaya başladım kış ayı
zenan8 Merve6185 tayt ve bol kazak bazen eşimin kıyafetlerini giyorum . Bir tanede eşofman takımı aldım
Bademmmm Gulgok peki giydiğiniz taytle rahat edebiliyormusunuz karnınızı sıkıyor mu bende işitiyorum da hamileliğin haftasına göre değişir ama
Tgckrds Ben zaten bol kazakları falan çok seviyordum o yüzden çok nadir üst almışımdır genelde tayt ve pantolon. 5-6 tane taytla çok güzel idare ettim.
Gulgok Bademmmm Lcw den hamile taytları ve pantolon aldım bu süreci onlar sayesinde çok rahat geçiriyorum. Karin büyüklüğüne göre ayarlanabiliyor da
Eczmery123 Merve6185 gebelikten önce m bedendim. XXL hamile taytı alıp üstüne salaş şeyler giymek en mantıklısı. Sütyenler de olmuyor, o yüzden İç çamaşırı olarak da XXL beden kuplu emzirme atleti
sinefil Merve6185 Hamile külotlu çorabı ve elbise 🌺 tayt sweatshirt giyince fazla salaş hissediyorum elbise şıklığını tercih ediyorum çoğu zaman
benaslindayohum Merve6185 hamile tayti aldim nasilsa cok cikamayacagim icin bi tanede bol tunik aldim hastahneye ayda 1 gidiyorum disariya zaten cikmiyorum kocam sagolsun virusten kalabaliga girmemi istemedigi icin yetiyor asıl ilkbahar ve yazin basinda ne yapicam hic bilmiyorm 😁
Merve6185 benaslindayohum teşekkür ederim bilgilendirme için tayt üstü tişört falan kurtarıcı oluyor 😅
Hayalbebek Virüsden bir yere gitmediğimiz için alışveriş yapmadım bile dogru düzgün gerekte yokmus zaten son ayım geldim iyi ki almamışım 😁😁😁 tayt tişört miss
dorugunannesi34 Merve6185 LC waikikiden hamile taytı aldım trendyoldanda aldım çok kullanışlı çok güzel
Biyolog-anne Merve6185 ben LCWaikiki de indirimde iki elbise uzun soğuk olursa tayt giyiyorum normal havada çorap
pinar92_ Kayınvalidem sağolsun renk renk hamile taytı aldı üstüne salaş kazaklarla idare ediyorum çok sıkılınca elbise giyiyorum bi yere gittiğimiz yok zaten 😂 yazın daha kolay tayt oversize tshirt tamamdır 😬
Tulis_bebisi LCW tayt ve kotları harika hemde uygun üstüne salaş kazak bitane de slopet kadife aldim oh mis çok rahat severek kuklaniyorum fazla alışverişe gerek yok Trendyol LCW mağazadan daha uygun oluyor bilginize 😊