Kızlar Doktor 34. Haftadan sonra bebeğin bacak boyunda (fl) 8 gün gerilik var dedi 36. Hafta da bu durum 2 haftaya yükseldi. İkili taramada bir sorun yoktu. 24 haftada renkli ultrason da da bir sorun görülmedi . Daha önce böyle bir durumla karşılaşan bu hakkında bilgisi olan var mı ? Doktorumuz genetik olabileceğini söyledi ama internette çok fazla korkutucu bilgi yazıyor ve insan ister istemez tedirgin oluyor.