Hanımlar merhaba. Bugun rutin kontrolumüz vardı bebeğimin kilosu 2380 çıktı. Karın çevresi geriden geliyormuş. 34+0da 2050 gramdı ve o zaman da geriden geliyordu fakat bu kadar fazla değildi. Bugun yani 36+0 da 2380i öğrenince moralim çok bozuldu. Benzer durumda olanlar var mı. Bu nedenle bebeği erken doğan, bebeği yoğun bakıma alınan var mı. Veya yanılgılı olma durumu nedir bu sonucun. Doktorum 3 günde bir kontrole istedi beni. Sıkı takip için. Tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.