Srcozlm17 Kızlar 20+4 haftalık gebeyim 2 saattir ara ara karnıma kramp şekilde agrı giriyo suanda aynı acaba normal mi
Akgl06 Srcozlm17 karnınız büyüdüğü için ister istemez ağrı oluyormuş benim 32 haftalık ara ara oluyor karın ağrısı oda normalmiş
Srcozlm17 Akgl06 ilk gebeligim insan ister istemez korkuyor en ufak birşey de açaba birşey mi oldu diye çok teşekkür ederim