Pnrtrz 4 günlük bebeğim var benmde sütüm gelmiyodu bebek başta memeyi tuttu ama 2 gündür hiç tutturamiyoruz süt gelmediği için mama verdik. Biberona alismasin diye kaşıkla veriyoduk. Bugün emzirme danışmanına gittim göğüslerime baya masaj falan yaptı çocuğu emzrme teknikleri gösterdi. Başta süt gelmediği için çocuk artk emmek istemiyomus meme reddi oluşmuş. Bugünkü masajdan sonra çok şükür sütüm gelmeye başladı daha gürleşmedi az az geliyo makinayla sağıp veriyorum. Ve bebeğim yeterli beslenemedihi için sanırım sarılık olmuş bu akşam hasyaneye geldik hastanede yatıyoruz şuan😔😔 bence geç kalmadan emzirme danışmanına gidin benim hiç aklıma gelmedi bugün çocuk doktorunun yonlendirmesyle gittim ve işe yaradı. İnşallah sizinde sütünüz gelir bian önce