Pnrtrz Yeni doğum yaptım kızlar 3 gun oldu normal doğum yaptım ama göbeğim hala çok var doğum yapan arkadaslar sızlerınde öylemiydi ve alttan dikişlerim var çok şişti ödem olmuş oturamıyorm sizlerdede bu durumlar oldumu?
Zeynepsengl Pnrtrz doğum yapalı 54 gün oldu göbeğim yok ama hala sarkıklık var , o şişlikten çok canım yandı 1 ayı aldı sadece şişliğin inmesi , buz koyabilirsin bana öyle demişlerdi
dz-a Pnrtrz Daha çok yeni dogum yapmıssiniz rahminiz henuz toparlanmamıs bile gayet normal benimde oyleydi dikislerim olduğundan 5 6 gün sonra korse takmaya başladim 41 günlüyüz nerdeyse göbegim yok gibi 😊 Dikisler icin her lavabodan sonra hep batikon sürdüm o çok iyi geldi
Egeeren Pnrtrz dogumhaneden cikarken daha korse takmistim daracik hic gobegim kalmamisti kanamam da kisa surmustu . Vajinadaki sislik gidiyor durulayip kurulayin bol bol
Pnrtrz Zeynepsengl göbeğin zamanlamı gitti doğum sorası hiçmi yoktu alttaki şişlikler için banada buz koy dedıler ama yapmıyrm batıcon ile temizliyrm sadece
Zeynepsengl Zamanla gitti bi iki kere korse taktım ama rahat edemeyip çıkardım , bactroban krem ve rifosin ampulü karıştırıp sürdüm çok iyi geliyo rahatlatıyo şişliği
Pnrtrz dz-a bende öyle her tuvalet sorası batıcon suruyrm ama çok fazla şişlik var ödem var morarmış korkuyorumda karnımda ınsallah zamanla gıder 😔