Kızlar merhaba 3 gün önce doğum yaptım e bebekteki gümüş kapaktan almıştım göğüslerimin kıyafete değmesini engellemesi çok güzel , tedavi mantıgı sanırım kapak içinde süt birikip göğüs ucunu tedavi etmesiydi ama benim sütüm kapak içine dolmak yerine altından sızıp kıyafetlerimi ıslatıyor , Siz bu kapağı nasıl koyuyorsunuz da süt içine birikiyor acaba ? Benim kullanmak şeklimde hata var sanırım. Sadece kıyafete temasını kesme bakımından iyi oldu