Elfsndkl Hamile arkadaşlar karpal tünel sendromu hakkında biraz bilgi verebilir misiniz neler yapabilirim. 17. Haftamdayım
Busra34ybg Elfsndkl zamanla geçiyor canım bende 20. Haftaya kadar çok rahatsız oluyordum kalsiyum magnezyuma başladıktan sonra sanırım rahatlattı eskisi gibi değil
Gulcan06 Elfsndkl ilaç icemezsin canım paroldan başka doktorlar vermez ama bilekligi var onu verirler bir nebze rahatlatir
Elfsndkl Sağ bileğim çok rahatsız ediyo benide ellerimi soğuk su ile yıkıyorum biraz rahatlatıyo ama geceleri beni rahatsız ediyo ellerim düz olucak hicbir şey yapmicam yoksa uyuşuyo buda beni çok rahatsız ediyor yarın doktora gidicem ilaç felan isticem .
Elfsndkl Busra34ybg yaa içimi ferahlattin kuzum valla bebeğe zarar verecek diye korkuyorum. Magnezyum ilacı kullanmaya başladım bide kalsiyum yazdırıcam olmazsa
Gzmmmmmm Benimde 32.haftadayım Ama inanılmaz Kötü Oluyor Uyuşuyor ellerim Birde Benim parmak Uçlarım Yara Gibi acıyor o neden bilmem 😞😞
Busra34ybg Elfsndkl korkma canım bebeğe zararı olmuyor çoğu gebe yaşıyor malesef ilaçlarını düzenli al geçer inşallah
Gulcan06 Elfsndkl bebeğe zarar vermez hormonların çıkmasıyla olan bir rahatsizlik küçük bir ameliyatı var minik dikişle yapılan doğumdan sonra onu yaptırabilirsiniz geçmezse ortopedi asistaniydim 1.5 yıl önce ayrıldım eşimin işi dolasiyla bileklik ’le biraz rahatlarsinjz
Yasemin301 Gulcan06 benim bilegimde de eklem yerinde agri vardi c.tesi ultrasona girdim bi de cikinti olusmustu tam bas parmagimin oynak yerinde kemik olusmus acaba bu sebepten mi bilginiz var mi
Gulcan06 Yasemin301 canım zorlamaktan olur çıktılar sislikmi oldu birde basparmaginjz takılıyormu açıp kapatirken
Yasemin301 Gulcan06 kemik olusmus dedi doktor bas parmagimi oynattikca bilegimde agri olusuyor zorlamadim da mercimek kadar kemik
Elfsndkl Gulcan06 yaa çok üzüldüm inan Allah tez zamanda bu duyguyu bir daha yaşatmayı nasip etsin inşallah
Yasemin301 Gulcan06 verdi evet agri kesici jel verdi, bilekligin faydasi oluyor mu gecici bi cozum mu
Gulcan06 Yasemin301 ileri bir durumsa geçici olmaya bilir tahmin ettiğim bir tanısı var ama tıbbi terim ameliyatida olabiliyor onun hamile değilsiniz degilmi ilaçlar olmaz yoksa
Yasemin301 Gulcan06 hamileyim haftaya dogumum var bu sebeple sadece jel verdi kortizon igne yaparim dogumdan sonra gecmesse aliriz dedi dogum yapinca agrisi gece de bilir dedi gecmesini umuyorum😣
Gulcan06 Yasemin301 geçer inşallah hamilelik hormon yükselttiği için bunlar çıkabiliyor benim kuzenimde çıkmıştı bilek on tarafında o doğumdan sonra ameliyat oldu küçük bir ameliyat ama onunda hamilelik te cıktı