mervedefne Mrb kızlar 31 haftalık hamileyim 1.68 boyum karnm çıkmadı fazla görenler karnın çok küçük diyor sizce normal mi? Ebe boyuma bağladı büyük olmamasini sizce fikri olan yazarsa sevonrm
Buseniz mervedefne canım iç karnın geniş tir onun için çok belli değildir bende öyleyim 9 aylıktım top gibi minik karnım vardı şimdi Hamileyim bakalım nasıl olacak
Arasinannesi mervedefne bende 1.73 üm 7 aylığım benim de top gibi minnacık🙂 aman daha iyi büyük olup ne yapacaksın🙂
Sevgiarslan mervedefne Hiç endişelenme canım benimkide küçük top gibi ayni popom falanda çıkmadı. 34 haftalik olduk bugün hala aynı yani. Bana da diyenler var çocuğum ve ben gayet saglikliyiz deyip geçiyorum. Illa ayı gibi olmak zorundaymışız gibi davranıyorlar. 59la hamilr kaldım 73um Suan da
mervedefne Buseniz Bende öyle tahmin ediyorum çünkü bebeğim gayet iyi doktor öyle söyledi ama küçük olunca tuhaf oluyorum diğer hamilelri görünce ilk hamileligm acaba ondan olabilir mi?
mervedefne Arasinannesi aynen haklısın ama ışte dışardan yorum alınca ister istemez can sıkıyorlar karnin yok bebek küçük mu zyif mi diye
EbruHafsa Benimde öyle, hatta boyum 1.60m hic belli degil distan hamile oldugum sadece karnimi actigimda biraz 🙈 33 haftaligiz.. ben acikcasi bu durumdan memnunum ☺
Deletedmom404 mervedefne ayy o lafları ben 5 aylıkken söylemişlerdi bebek zayıf mı ne biraz bişeyler ye filan saçmalıkları insanın canı sıkılıyo cidden ama takma şimdi 38 haftalık hamileyim karnım basketbol topu gibi 🤰🏻😂
EbruHafsa mervedefne laf sok sende.. ben öyle yaptigim halde ayni kisiler 3 x sordu 😊 gerizekali insan dolu malesef..
mervedefne Sevgiarslan aynen ya bu insanlar bizim ayı gibi gozukmemizi istiyor sanrm kızım ve bende çok şükür iyiyiz ben 63 le hamile kaldim suan 74 kiloym ben çok kilo alıyorum ama gostermedm gören hiç kilo almamssn diyor
Duyguhan mervedefne canim benim.sen.saglikliysan bebisin saglikliysa bosver karnini benimde 26ya kad ar cikmadi herkes laf etti hamilemisin bence degilsin diye dalga bile geciler son.zamanlarda cikiyor rahat ol sıkma tatli caninj
Sevgiarslan mervedefne gayet normal kilon falan daha alacaksin da yani. Olmasi gereken de bu zaten sağlıklı olanı bu yani. Umursama kimseyi 😍😚
mervedefne Deletedmom404 peki bu karnin görüntüsünü de cinsiyete yorumluyorlar bebegniz kız mi erkek mi ? Benimki kiz
Deletedmom404 mervedefne evet canım normalde karnın şekline göre yorumlamaya inanmazdım ama karın biraz sivri ve top gibi ise erkek oluyo kız bebek biraz daha yayvan duruyo cidden doğru benim bebeğim erkek
srpkse mervedefne canım...canını sıkma benim boyum da uzun 5.5 aylık oldum ama bende hamile gibi durmuyorum ufacık bi karin var yani dışardan gelen tepkilere aldırma önemli olan bebeğin ve senin iyi olman bana da hamile değilsin gibi diyolar boşver: )
yaseminnn54 Benimde tam tersi 20 haftalığız ama başından beri belli oluyor. 2 kilo almış olmama rağmen 🤗 Bana da çok kilo almışsın az ye diyorlar almadım 2 kilo almışım diyorum ama tartı olan onlar 😂 Takılma boşveeer insanlar her zaman söyleyecek bir şey bulurlar 🤗
mervedefne Sevgiarslan çok teşekkürler bebegim de 29 haftasında gittiğimde 1.500 kiloydu boyu da 39 cm sizce normal mi?