busracekerr Arkadaşlar madensuyu tüketmek zararlımı hamilelikte ben içine limonda sıkıp tüketiyorum ferahlatıyor bide midemi rahatlatıyor
Azrabetulunannesi busracekerr benim doktorum özellikle günde bir tane iç dedi fakat bardağa boşaltmadan içmen gerekiyor
Abdullahm1 Azrabetulunannesi neden ? Maden suyu şişeleri dışarıdan geliyor ve her yere değiyor ağızları ben farkı var anlayamadım bardağa boşaltmanın tam da bardağa boşalttığım sodayı içiyordum bunu yazarken 🤭🙈
Azrabetulunannesi Abdullahm1 canım güzelce yıkayabilirsin iyi araştır bardağa boşalttığında etkisi yitiriliyormuş yararlı olan madde ağzı daha geniş olduğu için gidiyormuş hatta hızlı için diyorlar
Busra34ybg busracekerr kalsiyum magnezyum açısından zengin günde 1 tane içmek iyi geliyor canım tansiyon sorunun yoksa ama çünkü tansiyonu yükseltebiliyormus
2_pamukannesii busracekerr yok canım zararlı değil aksine faydalı içindeki kalsiyum çocuğa da yarıyor içebilirsin
Boncukgiller003 busracekerr günde bir mutlaka tüketmeye çalış dedi bana doktor. Bebeğin gelisiminde çok faydalıymis
Msydn6 busracekerr magnezyum ve mineral açısından çok faydalı hem size hem bebeğinize ben genellikle beypazarı alıyorum en iyisi o diye biliyorum ama meyvelilerden uzak dur
Zahire38 Peki kacinci haftada içilmeye baslanmali kızlar 22 haftalik gebeyim içsem sıkıntı olmaz demi