Alyalin Merhaba canım anneler 20+5 olduk yolu yarıladık 😍 2.kez kız annesi olma yolunda ilerliyorum ve ilk kızım Şubat ayı doğumlu bu kızım da Haziran ayı olacak inşallah.. kıyafet olarak ne Alicam hiç bilmiyorum ne kadar süre uzun kollu giyer kiiii🤔
Yasminela Alyalin benim ilk kızım haziranda doğdu çok koyafete yüklenme zıbın ağırlıklı alışveriş yap canım ikincisi de hazşrana denk geliyor benim diğerinde aldıklarımı giydirmemiştim sıcaktan
momsboys Alyalin benim oglumda haziran son hafta dogacak allah nasip ederse ben suan için kısa kollu zıbınlar aldım 10 lu hastane çıkısı alt pijama uzun kollu bady felan aldım duruma göre askılı kısa geceleride uzun kollu giydiririm ilk oğlumda temmuz sonu dogmustu genelde kısa kol badi ile durdu
kedidirokedi Alyalin benimde doğumum inşallah haziranın 13 ü gibi görünüyor kırkı çıkana kadar uzun kollu giydiririm diye düşünüyorum bilgili anneler varsa aydınlatırsada seviniriz
T_nisaa Alyalin ayyyy günümüz aynı tahmini doğum tarihi 11 Haziran 🥰 benimde ikinci gebeliğim ama benim oğlum var oda 5 Şubat doğumlu bende bilmiyorum ne alsam kısa mı uzun mu ☺️
mrsbiyolog Şurada tecrübeli annelerin yorumlarını bende beklim🤗 1 haziran gözüküyor tahmini doğumumuz
Oznurozcan mrsbiyolog Benim de 1 haziran nasipse.. Allah herkese hayırlı bir şekilde evladını kucağına almayı nasip etsin..
Alyalin Yasminela sadece hastane çıkışı ve 15 tanefelan uzun kollu kısa kollu askili karışık zıbın aldım birazda alt alsam yeterli olacak sanırım değil mi 🥰
EmirAta kedidirokedi 12 side benim canim 20 hafta 3 gunluk olduk ben hareketlerini hissetmoyorum sen hissedionmi
kedidirokedi EmirAta 18 de bir kıpırtı hissettim ama emin olamamıştım ilk hamileliğim artık iyice hissediyorum fakat yine küçük küçük kıpırtılar oluyor 😊
Oznurozcan Kızlar 22+2yim hareketlerini çok net her akşam özellikle hissediyordum iki gündür hissetmiyorum normal mi
T_nisaa Bu bence nerede yaşadığınız ile de alakalı çok sıcak memleketse ince ile durur bebek ama yaz ayıda olsa serinse üşür iki kat giydirmek gerekebilir ben Almanyadayım burda yazları 20 gün çok sıcak oluyor o kadar sonra ılık
1haziran Alyalin bizde 20+6 olduk haziranda doğum. Nasip olursa ikinci kızım benimde 🙈(değişmezse detaylıda ) ilk kızım 29 Ocak doğumlu daha bende bişeyler almadım hiçte bilmiyorum nasıl giydiricem
Tugcemre08 Alyalin ben 1. Gebeliğimde temmuz annesiydim. En çok kullandığım şey zıbın ve ince bir battaniye oldu.. zaten sıcak 😍
Blackk34 Ben de 5li hastane çıkışı aldım bir 10′lu iki 5′li başka da bişey almadım. Benim de 13 Haziran gibi görünüyor. Arkadaşlar beşik, bebek arabası vs için erken mi almaya başladınız mı?