ilknurrr0 15 hatfalığım bugün ikili test sonucu aldım 1.50çıktı doktor 50 de 1 risk var biraz yüksek dedi ama bu kesin sorun var demek değil dedi çok üzgünüm ben gibi olup bi sorun olmayan var mı acaba bilgi verirmisiniz haftaya üçlü yaptırcam
Bebekderyap ilknurrr0 benimde ikili testimi riskli çıktı detaylı usg ye girdim %80 bebeğin sağlıklı dedi ama sıvı alalım dedi nifty testi yapalım dedim nifty ye güvenmiyorum en iyisi sıvı dedi seni aklını rahatlakmak için ama bebeğin sağlıklı burun ve ense si de çok iyi masallah dedi