dygu87 Merhaba hanımlar suyun gelmesi nasıl bir şey oluyor yani nasıl bir şey beklemeliyiz arabada olmak hareket halinde olmak vs bunu hissetmemizi engeller mi tecrübeli anneler anlatabilirler mi 💜💜
minnakmina dygu87 geldigi zaman tutamazsınız zaten aktıgını hissediyorsunuz tutmaya çalıştıgınız halde geliyorsa sudur
Gull_94 dygu87 tutmanıza ımkan yok yanı hıssetmemenjzede ımkan yok o yuzden arabada vs nerde olrsanz olun bellı oluyo su gelmesı
demir_dilek dygu87 Bende çok şiddetli gelmişti, gece uykumda ne olduğunu anlayamadan yatağım göl gibi oldu.
Gokmer Haftamdayım . Daha bugün bu konuyu konuştuk doktorumla. Bacaklarından akar gider, 1-2 su bardağı dolusu gibi düşün dedi. Gece yatarken, uyurken ve her yerde olabiliyormuş. Öyle durumda hemen bana ulaş dedi