Busbus18 Kızlar 10 haftalık hamileyim yemek sonrası veya bir parça bişey yiyip içtiğimde ağzımda acı bir tat kalıyor nasıl bi çözüm bulabilirim bu duruma çok rahatsız oluyorum bu durumdan 😭😭
Nur8690 Busbus18 ben bı çözüm bulamadım. Ki benim hep acıydı ta ki 13. Haftaya kadar. Bazen sakız çiğnedim bazen şeker aldım aromalı. Geçirmedi ama idare etti
Tugba__- Busbus18 merhaba benim 7.haftada başladı o tat çok fena rahatsız edici birşey hatta arkadaşlarıma soruyordum sizde oluyormuydu diye 14+3 hâlâ ara ara oluyor ama o haftalardaki gibi yoğun değil naneli sakız sürekli azımdaydi birde şeker atıyordum çok rahatsiz ediyordu 🤭
2_pamukannesii Busbus18 canım 22 haftalık olacağım neredeyse aylardır kurtulamadım bu acı tattan sanırım doğum yapana kadar devam edecek
T_nisaa Busbus18 ahhhhhh çok sinir bozucu ben 14 haftaya kadar çektim sonra kendiliğinden geçti ben bişey yapıp geçiremedim yani
Busbus18 2_pamukannesii Of çok zor ya 😭 acaba cinsiyetle alakası var mıdır benim ikinci hamileliğim böyle bişey olmamıştı
2_pamukannesii Busbus18 olabilir çünkü benim ilk oğlumda hiç böyle bişey olmamıştı şimdi kız yaşamadığım herşeyi yaşıyorum şuan
Mom97 Busbus18 benimde ilk hamileliğimde olmamıştı kızımda şimdi bu hamileliğimde oldu daha belli değil cinsiyet
Busbus18 2_pamukannesii benim de öyle gerçekten ilk çocuğum erkek bu cinsiyet belli değil ama çok farklı ya ve sabah safra çıkarmak sonrası gün boyu o acı tat bakalım cinsiyet ne olacak
Sorsia Ben 37 haftaligim ama hala o acı tat gitmedi maalesef hatta tatli birsey yedikten sonra daha cok oluyor inşallah doğum sonrasi geçer 🤲
Mom97 Busbus18 bende öyleyim sadece yemek yeyip içerken gidiyo o tat ben bi çare bulamadım aynı haftadayız.