Merhaba kızlar spinal sezeryanla oğlumu dünyaya getirdim şükür ki ikimizde iyiyiz.. öncelikle depend bezden çok soru geliyordu .büyük mu orta boy mu die bence büyük boy alın ben 64 kiloyken onunla çok rahat ettim dün öğlen yaptim doğumu mu 😍 sezeryan olacağı önceden belliydi Allah herkese nasip etsin aklınızda sorular varsa alabilir m