Zekos Ben de doktora ilk gittiğimde 6+1dim. Vajinal ultrason ile sadece keseyi gördü, yolk sac bile yoktu. O yüzden olumsuz konuşup bir hafta sonra tekrar bakacağını, yoksa kürtaj yapması gerektiğini söyledi. 7+4e kadar sabredip başka bir doktora gittim. Hem bebeği gördük hem de kalp atışını duyduk. Umarım sizin de öyle olur.