Ince ben alisdim cnm. Sagen wir mal so para sorunu olmasa cok rahat. In deutschland musste ich bis 60 arbeiten. Hier bin ich hausfrau. Wenn ich mein rentenzeit kommt bin ich rentner. Sozial hayat burda daga iyi. Tabiki bazi harcanalara dikkat eediyirsun hayat pahali. Ama bakiş acisi onemli pisitiv dusunmek ve olanla mutlu olup kiyaslamanak gerek. Kiyaslarsan mutsuz olursun. Ben tr dogum yapcam zaten kendim alman vatandasiyim deshalb. Ama turk vatandasi olsaydim cocugum icin orda dogum yapardim oda bazi haklara sahip olsun isderdim.