minik_kalbim Kızlar granit döküm kek kalipları çok pahalı ya 😒 memnun olduğunuz kek kalıbınızı benimlede paylaşırmisnz uygun fiyatli olsun pliiisssss😍
dorugunannesi34 minik_kalbim ceyizime en pahalı kek kalıplarından aldım bişeye yaramadi züccaciyeden gittim aldım 25 TL ye tart kalıbını gayette memnunum valla 😂😂
Azrabetulunannesi minik_kalbim uygun gelirmi bilmiyorum ama emsan arya kek kalıbı harika tek kelimeyle
-Kbra8- minik_kalbim canım ben Karaca’dan almıştım üçlü set. Bi yuvarlak bi kelepçeli bide baton kalıp. Memnunum yapışmıyor güzel çıkıyor. Bi bak istersen. 7-8 ay önce almıştım ama vardır yine