Arkadaşlar merhaba. Şu an 6+1’deyim. 5.haftada öğrendim hamile olduğumu, ilk test yaptırdığımda 512,5’du beta değerim. Düşük değer boş gebelik olabilir dediler. Daha donra 5+4 de tekrar kan verdim değerim 2100 olmuş, yine düşük dediler. 7-8 hafta arası netleşir ultrasonda dediler. İlk hamileliğim, bilmiyorum panikliyim🥺 sizlerin değerleri nasıldı? Sizce değer düşük mü? Tedbir amaçlı söylüyorlar diyerek kendimi avutuyorum ama içim rahat etmiyor bir türlü😪