Selam anne adayları aynı durumda olan yada başından geçen varsa ve paylaşırsa çok dua ederim 10 gün önce ikili tarama testi yaptırdım bu sabah tdoktor arayıp testin riskli çıktığını söyleyip amniyosentez yada sizden kan alıp fetal DNA bakıcaz dedi panikleyip farklı doktora gittim o ultrasonla bakıp risk görmediğini ama ikili testin sonucunu çürütmek için fetal DNA testi yapalım dedi yaptırdım 15 gün sonra %99 sonuç verirmiş sizlerde de var mı ikili testi riskli çıkan ? Bide n’aptınız sonrasında