yoncaaaa_ Selaaaam kizlaar bitürlü karar veremiyorum esim umay ismini istiyor ben ise arya . Arya umay ismi sizce uyumlu? Yoksa biyandanda sadece umay mi daha guzel olur diyorum cok kararsizim😇 dogumda Yaklasti
aygul8ay İkisini birlikte yakıştıramadım. Ancak Umay ismini çok severim. Orhun Abidelerinde doğan ve doğmamış çocukların, hamilelerin koruyucusu diye geçer.