Canım bu haftalarda normal degil bende 21 haftalık hamileyim benimde 3 sefer yogun kanamam oldu doktora gidince cok sukur hersey normal gozuktu ıgne ve progestan basladık istirahat sureklı bence doktora git Bı bebegım canlılıgına bakıyorlar gerek gorurse ıgneye baslar ama mutlaka git doktoruna