Sermec27 Nihan-21 yani şöyle bence ilgisi yok yediklerimzin cinsiyetle sadece denk geliyor diye düşünüyorum evet ben iki oğlumda da hep tatlı aşerdim ama sanırım benim eksiğim oymuş 🥰
Deletedmom27 Nihan-21 nasıl yani kusuyo musun her yediğinde😧ben kızımda da tatlıcıydım şimdi erkek bekliyoruz yine tatlıcıyım genel olarak.. hoş ekşi tuzlu da favorim ama baskın olan tatlı oluyor iki bebişte de
Melike0642 Nihan-21 Hamileliğimin başından beri tatlı yiyorum ve cinsiyetimiz kız tatlı ekşi yemenin cinsiyetle alakası yok canım
Nihan-21 Melike0642 bende inanmıyorum kızda ekşi erkekte tatlı yeniyo falan diye ekşi yedigimde bi sorun olmuyo😄
Gull_94 Nihan-21 17 Haftaya kadar agzıma suremedım kızıma hamıleyken sadcee tatlı ıstıyodu canım ac karına yesemde bısey olmazdı bunda agzma tatlı bısey attgm an ıkı dk surmuyodu gerı cıkıyodu gectı sımdı cok sukur
MervErdo Hayatımda tatlıyla hiç aram olmadı en basit bi gofret alsam onu bi seferde yiyemezdim bile yesem bile üstüne 3 4 bardak su içerdim ekşi ve tuzlu için ölen ben hamileliğimden beri ekşi bişeyi ağzıma süremiyorum sonuç oğluşum oluyo
Melike0642 Nihan-21 değişiyor canım tatlı yiyip kız doğuranda var ekşi yiyip erkek doğuranda sağlıklı olsunlarda 🥰
Raymalifalitiko Nihan-21 ilm hamileligimde cok tatlı yedim oglum oldu bunda hiç tatlı yiyemiyorum midemi bulandırıyor yine oglum olacak..
Nihan-21 Raymalifalitiko benimde çok bulandırıyo tatlı çok istiyorum aslında yemek ama yiyemiyorum yesemde çıkarıyorum hemen