TeacherrMom devlet hastanelerinde sezaryen çok çok zor durumdayken yapılıyor. Eğer siz öyle yapcaksanız, isteğe göre yaparlar diye düşünüyorum. Mesela siz genel bayılmak istiyorum dediğinizde yapmayıp belden uyuşturma yaparlarsa allah korusun bişey olduğunda mesuliyeti kim alıcak?? Bence isteğe göredir