Gfrn bence ısrarla istemelisiniz😊,anlaşmalı eczaneyse vermek durumunda. Ben de bekliyorum puanın bir jel kadar daha birikmesini. Gerçi ben internetten aldım🙃kime verdirecem bilmem. Bu arada nette daha pahalı satılan 200 ml i gittigidiyordan 84 tlye aldım indirimde.