Burda bi arkadaş nub teorisine görseydi sanırım bakıyodu ve çok iyi de tahmin yapıp tutturuyodu bana da erkek dedi ve bende baştan beri erkek hissediyorum ama doktor kız olabilir dedi hala da netleşmedi 18.haftamızdayız daha önce yaşayan var mı baştan başka sonra başka duyanlar oldu mu