Merhaba güzel anneler.Bende 2.bebeğimi beklediğimi öğrendim iki hafta önce bugün doktora gittik net bi şekilde görünüyor kese var bebek var ama kalp atışı yok.Sata göre 6+4 ultrasona göre 6+2 günlük hamileyim.Doktorum buranın en iyi doktoru cihazı da yeni en iyi cihaz net bi şekilde kalp atışı duyamadım normalde bu haftalarda %90 görürüm kalp atışı sizde duyamadım büyük ihtimalle sağlıksız gebelik ama haftaya gelin tekrar bakalım dedi.Böyle bir durum yaşayan var mı? çok üzgünüz eşimle 😢