Haseki kızım olacak inşallah 🥰 canım yengemle aynı zaman hamile kaldık hiç esirgemedi kendini o da oğlunu kucağında taşıyordu falan düşük yaptı🥺 ben ilk 1 buçuk ay çok dikkat ettim hep yattım bir de ilk hamilelik olunca abarttılar. Sonrasında stres desen hat safada ağır da kaldırdım çok şükür bir şey olmadı çok sağlıklı bebişim. Kesinlikle bünyen ile alakalı bir durum düşük riskin olmadığı sürece bünyene bağlı ama sen yine de dikkat et kaldırma oğluşunu falan zaten biliyorsun ilk 3 ay biraz daha dikkat gerektiriyor