Bende 37+1 oldum buğün kontrolum var bakalım kaç kilo almış 36+1 de 2700 kg dı 8 şubat sezeryan olucam bi terslik olmazsa artık ağırlaştım kasılmalarım yalancı sancılarım başladı daha kanala inmemiş dedi doktor bakalım bugün ne dicek zaman azaldı ama bana hiç geçmiyor günler herkez hayırlısıyla evlatlarını sağlıklı kıcagına alsın inşallah🥰