Smmom95 Gulisikkeskin ben şimdiki doktorumdan da memnunum fakat muayene ücreti yılbaşından sonra 165 tl oldu o yüzden dinçer beyin de internette baya güzel yorumları var ve acıbademden gelmiş muayenesi 85 olunca değişmek istedim bende
Gulisikkeskin Smmom95 evet bende Acıbadem de tanıdım normalde hüma hastanesini pek beğenmiyordum ama Dinçer bey için gittim gerçekten memnunum fiyatı normalde 165 ti hümada düşmüş
seymacambayraktar miraykumru doğumu sorabilir misiniz tekrar gittiğinizde gurbetteyim bende memlekette doğum yapacağım da