Rmys11 Arkadaşlar doktor d vit 3 ampul verdi ekmeğe damlatıp ye diye ama tadı çok kötü yiyemiyorum bugün sordum doktora natur d3 sprey varmış onu kullanabilirsin yerine dedi kullanan var mı o nasıl acaba