basakhanim yorgan olmaz canım, penye battaniye üstüne istenirse ince peluş olan battaniyelerden örtülüyor, kalın ve ağır şeyler tehlikeli, zaten içerinin sıcaklığı bebeğe göre ayarlanıyor fazla örtmek iyi değil. Ben tulum kullanmadım ilk doğumumda, 2. İçinde almadım, braz büyüynce dönmeye falan başlayınca iyi oluyor tulum. Hem bide yenidoğan geceleri de kaka yaptığı için tulum zor olur alt değiştrme falan