Hanımlar herkese öncelikle merhaba. Kızımı 39+4 te kucağıma almak nasip oldu. 20 saatlik zorlu bir sancı süreci sonrası normal doğum yaptım. Ama tarifi inanınki çok farklı. Karnımdakini kucağımda hissetmek inanın bu işin apayrı bir duygusu.. normal doğumun inanıllmazzzz avantajlarını yaşadım. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Darısı bekleyen herkesin başına..