Smyrhcr 33. haftamda bu iğneden oldum. Etkisi bildiğim kadarıyla 1-2 hafta bu iğnenin. Doktorum 35’ten sonra yapmadığını söylemişti, gerek görmüyorum demişti. Bebeğiniz erken doğarsa eğer, ciğer gelişimi tamamlanmamış olacağı için solunum sıkıntısı yaşamasın diye yapılıyor, size zararı olabilir falan mı denildi ?