Gamzeygcc Gelincikk21 benim 19. gün 200 civari cikmisti.. Daha sonra 4 kat 4 kat artmaya basladi.. Bence degeriniz normal iki gün sonra terkrar verin artis kontrolü icin.. 2 günde 1 2 kat yükselis oluyor cünkü..
Defnenaz Benim 13’tü. Kimyasal gebelik oldu. Doktorum 19’dan yükselen oldu ama 13 zor dedi ve öyle oldu. gebelik var sizde de ve artışa bakın. Hayırlı olsun.
Dlkelc09 Defnenaz benm de ilk denemem 10 ckmsti saglkli ilerlemez dedi doktrum öyle de oldu . 2. Deneeme direk sıfır ckti 3. Tuttu şükür 1580di ikizmiş birde☺