Merhaba anne ve anne adayları bugün ağrılı bi gün geçirdim adet ağrısı gibiydi çünkü çok sancılı geçiyordu benim adetlerim. Duş vs aldım doktoruma yazdım oda nts için çağırdı. Herşey yolundaydı ama ara ara sancılarım vardı sabit. Alttan muayane de rahmin yumuşacığını ve çok az açıklık olduğunu söyledi. Çarşsamba günü tekrar çağırdı yatışını yapabiliriz hazırlıklı gelmem gerektiğini söyledi. Çok çok heyecanlıyım direkt ağladım duygularımın tarifi yok erken mi bilemiyorum herşey yolunda gerçi ne denir ki bilemedim☺️ Beklenmedik benzer hikayleer var mı merak ediyorum