AnneCeyda kızımda genel olmuştum. Oğlumda spinal önerdi doktorum hiç kendini korkutma bende çok korkuyordum ama korkulacak hiç birşey yok . Acı yok sadece hissediyorsun o da korkulacak birşey değil sürekli yürü ne kadar yürürsen o kadsr çabuk iyi olursun eve geldim 3 gün sonra süpürge yaptım çok rahattı . İyikide spinal olmuşum 🙂🤲 iyileşme süreci bünyeden bünyeye değişebiliyor ama kendini korkutma rabbim kucağına almayı nasip etsin şuan 9 günlüğüz 🥰