Bbulut ah canım çok erken başlamış çatlağın bepanthol çatlak kremi var arkadaşım kullandı benim ikinci hamileliğim biraz genetik bu durum.. doğurmak üzereyim karnım davul gibi sıfır çatlak .. ilk gebeliğimde de hiç yoktu çatlağım..sudocrem kullanıyorum çok harika bi krem duş sonrası bebak badem sütü kullanıyorum arada bebek yağı ( biraz kaşıntı yapabiliyor ) böyle yani umarım çok büyümeden geçer sevgiler 🌸