Bizde 30+0 olduk bu hafta eksiklerimi tamamlayıp hazırlayıp arabamın bagajına koyucam dursun. Zaten çok biley kalmadı kendi eksiklerim, çanta ve bebek beşiği kaldı. Erken doğum riskimiz var tüm önlemleri aldık iğne ilaç vs ama yinede hazırlıycam erken doğum riskim olmasada bu haftalarda hazırlardım çünkü hergün daha uyuşuk, uykulu, yorgun hissediyorum öylece uzanıyorum kalkamıyorum gittikçe zorlaşıyor bu sebeple bence bu haftalarda hazırlanmalı