Merhaba kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım doktorum açlık şekerimin yüksek olduğunu söyledi bu sebebten dolayı gebelik şekeri var diyoruz dedi endokrinoloji bölümüne yönlendirdi diyet verir büyük ihtimal dedi aranızda açlık şekeri yüksek çıkıp diyetle düzelen oldumu?