Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim 34 haftalık gebeyim yarım saattir sancım var yürüyünce iki büklüm oluyorum yürüyemiyorum cok ağrım oluyor aşağıya aşağıya vuruyor ama uzanınca ağrım azalıyor kalkınca başlıyor sizce yalancı sancı mı doğum mu cok korkuyorum