Enfall
Canım ben ton balığı delisiyimdir hamilelikten önce neredeyse her gün yiyordum 🙄 hamileyken canım çok istedi doktoruma sordum 2 haftada bir kere abartmadan ye bir şey olmaz dedi internetten de araştırdım bazı doktorlar zararı yok bazıları var diyor ben güvenemedim ablamın da doktoruna sordurdum o da yiyebilir bir sıkıntı olmaz sadece abartmasın demiş 🥰 benim ailem nasıl delisi olduğumu biliyorlardı her gün arıyorlardı yemiyorsun değil mi diye 😂😂